Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
I. PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku czy tez przedpłaty lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując wyżej wymienionych czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się oraz akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej: www.grodziskozyndrama.pl
II. BEZPIECZEŃSTWO DZIECI I PRZECIWDZIAŁANIE PRZEMOCY
1. Hotel Grodzisko Zyndrama działa zgodnie z zasadami ochrony życia i godności dziecka oraz nie toleruje żadnych form przemocy fizycznej, psychicznej ani zaniedbania wobec osób małoletnich przebywających na jego terenie.
2. Personel Hotelu ma prawo i obowiązek zgłoszenia odpowiednim służbom (np. Policji, MOPS, służbom medycznym) wszelkich uzasadnionych podejrzeń, że dziecko znajdujące się w Hotelu może być ofiarą przemocy, zaniedbania lub innego zagrożenia życia lub zdrowia.
3. Goście zobowiązani są do sprawowania właściwej opieki nad dziećmi i zapewnienia im bezpieczeństwa przez cały okres pobytu.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, w tym meldunku, osobom, które nie są w stanie wiarygodnie potwierdzić swojej tożsamości i powiązania prawnego z dzieckiem, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
5. Goście są zobowiązani do współpracy z personelem Hotelu w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób małoletnich oraz udostępnienia informacji niezbędnych do identyfikacji opiekuna dziecka.
III. RÓWNOŚĆ SZANS I NIEDYSKRYMINACJA
1. Hotel Grodzisko Zyndrama zapewnia wszystkim Gościom równy dostęp do usług bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, narodowość lub inne cechy chronione prawem.
2. Pracownicy Hotelu zostali przeszkoleni w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji oraz równego traktowania Gości. Zasady te są integralną częścią naszej kultury organizacyjnej.
3. Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące nierównego traktowania można kierować do Recepcji hotelowej – zostaną one rozpatrzone zgodnie z wewnętrzną procedurą skarg.
IV. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
1. Budynek Hotelu został zaprojektowany zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego i jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym:
• szerokie wejścia,
• brak progów na głównych trasach komunikacyjnych,
• dostępne windy i pokoje przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach.
2. Na życzenie, personel Hotelu służy pomocą w poruszaniu się po obiekcie oraz zapewnia dodatkowe wsparcie Gościom z niepełnosprawnościami.
3. Strona internetowa Hotelu oraz narzędzia rezerwacyjne są zgodne ze standardem WCAG 2.1 na poziomie AA, co zapewnia ich dostępność cyfrową.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Pani/Pana dane przetwarzane będą przez Grodzisko Zyndrama Franczyk Pierzchała Spółka Jawna; Łącko 1050; 33-390 Łącko; NIP 7343634943 w celu realizacji umowy z Hotelem. Treść obowiązku informacyjnego znajduje się w recepcji Hotelu, w SPA oraz na stronie internetowej pod adresem www.grodziskozyndrama.pl
VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12-go roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zatrzasnąć drzwi.
5. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
6. Na terenach ogólnodostępnych Hotelu, w tym na korytarzach, lobby, basenie, w ogrodzie itp. obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnego, tj. niezakupionego w Hotelu alkoholu.
VII. SZACUNEK WOBEC PERSONELU I PRZECIWDZIAŁANIE NIEWŁAŚCIWYM ZACHOWANIOM
1. Hotel Grodzisko Zyndrama działa zgodnie z zasadami etyki i godności pracy. Nie akceptujemy żadnych form przemocy psychicznej, mobbingu, agresji słownej ani obraźliwego traktowania wobec personelu Hotelu.
2. Goście zobowiązani są do kulturalnego i uprzejmego traktowania wszystkich pracowników. W przypadku wystąpienia sytuacji konfliktowej prosimy o zgłoszenie jej Recepcji – zostanie ona rozpatrzona zgodnie z procedurą wewnętrzną.
3. Personel Hotelu został przeszkolony w zakresie bezpiecznej i etycznej obsługi Gości – oczekujemy wzajemnego szacunku.
VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
IX. USŁUGI
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie recepcji hotelowej, co umożliwi obsłudze poprawę standardu świadczonych usług.
3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
• warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
• bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
• profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
• sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
4. Dodatkowo na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usług:
• udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
• budzenie o wyznaczonej godzinie,
• przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Hotelu z zastrzeżeniem pkt VIII ust. 4 niniejszego Regulaminu,
• przechowanie bagażu Gościa,
• zamawianie taksówki.
5. Hotel akceptuje nocleg zwierząt podróżujących z ich właścicielami (Gośćmi Hotelu) w pokoju hotelowym. Usługa ta związana jest z dodatkowymi kosztami, zgodnie z ustaloną polityką cenową Hotelu.
6. Śniadania serwowane są w Restauracji Zyndrama na III piętrze w godzinach 7:00–10:30.
7. Godziny posiłków mogą być dostosowane dla grup zorganizowanych po wcześniejszym ustaleniu.
8. W hotelu funkcjonuje Restauracja Zyndrama, która jest otwarta w godzinach: Poniedziałek-nieczynne Wt.- Czw. 16:00 – 22:00, Pt. – Sob. 14:00 – 23:00, Nie. 14:00 – 21:00. Serwuje dania a’la carte. Tel 518 982 291.
X. REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie elektronicznej karty meldunkowej.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.
5. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli wcześniej zostanie dokonana przedpłata w wysokości 100 % wartości w terminie 7 dni od dnia dokonania rezerwacji, bądź w innym, ustalonym z pracownikiem recepcji terminie. Brak przedpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji chyba, że w umowie na realizację usług realizowanych w Hotelu zawartej pomiędzy Gościem/ Gośćmi a Hotelem ustalono inaczej.
6. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do godziny 18:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, przedpłata nie zostaje zwrócona, chyba że w umowie na realizację usług realizowanych w Hotelu zawartej pomiędzy Gościem/ Gośćmi a Hotelem ustalono inaczej.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową, a jeśli fakt ten został zgłoszony po godzinie 11:00 danego dnia również za kolejną dobę hotelową, chyba że w umowie na realizację usług realizowanych w Hotelu zawartej pomiędzy Gościem/ Gośćmi a Hotelem ustalono inaczej.
8. Pobyty pakietowe traktowane są całościowo i w przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie ich trwania Hotel nie zwraca opłaty za pakiet.
XI. DOBA HOTELOWA
1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu, do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że został on wynajęty na jedną dobę.
4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa terminu pobytu w Hotelu.
5. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu.
6. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
7. Goście weselni proszeni są o opuszczenie pokoi do godziny 11:00 w dniu wyjazdu (lub wg indywidualnych ustaleń z organizatorem przyjęcia).
XII. CISZA NOCNA
1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano. Wszelkie imprezy zorganizowane odbywają się w ściśle zarezerwowanych salach, natomiast na terenie Hotelu w przestrzeni otwartej należy zachować ciszę nocną.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
XIII. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W stosunku do rzeczy pozostawionych, wobec których nie ustalono osoby właściciela lub nie ustalono jego adresu – zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa w tym m.in. przepisy kodeksu cywilnego.
3. Dla pozostawionych w Hotelu pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności oraz rzeczy mające wartość naukową lub artystyczną w zakresie przechowywania stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym m.in. kodeksu cywilnego.
XIV. REKLAMACJE
1. Goście Hotelu Grodzisko Zyndrama mają prawo do składania reklamacji dotyczących jakości świadczonych usług hotelowych, w tym usług gastronomicznych, SPA oraz innych usług dodatkowych oferowanych przez Hotel. Reklamacje należy składać niezwłocznie po stwierdzeniu uchybienia, w formie ustnej lub pisemnej, w Recepcji hotelowej. W przypadku złożenia reklamacji ustnej, pracownik Recepcji sporządza pisemny protokół, który podpisuje Gość oraz przyjmujący zgłoszenie pracownik. Hotel zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz przekazania odpowiedzi w formie pisemnej lub elektronicznej, zgodnie z preferencją Gościa. W przypadku uznania reklamacji Hotel podejmuje działania mające na celu niezwłoczne usunięcie uchybienia lub zaproponowanie stosownej rekompensaty, adekwatnej do okoliczności.
XV. POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Niestosowanie się do zakazu jest równoznaczne ze zgodą na obciążenie rachunku Gościa kwotą 500 zł.
2. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
4. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych własnych, należących do Gościa lub wniesionych przez Gościa grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
XVI. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ I POSTAWY EKOLOGICZNE
1. Hotel podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, w tym ograniczenia zużycia energii, wody i papieru.
2. Goście są proszeni o:
• wyłączanie świateł i urządzeń elektrycznych podczas nieobecności w pokoju,
• korzystanie z opcji ponownego użycia ręczników i pościeli (informacja w pokoju),
• unikanie marnowania jedzenia i napojów w restauracji i podczas śniadań.
3. Segregacja odpadów prowadzona jest we wszystkich częściach ogólnodostępnych Hotelu, a Goście proszeni są o jej przestrzeganie.
XVII. DODATKOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE TECHNOLOGII DOSTĘPU
1. Hotel wdrożył nowoczesne systemy cyfrowe (w tym system rezerwacyjny, meldunkowy i informacyjny) z funkcjonalnościami ułatwiającymi ich obsługę przez osoby z różnymi ograniczeniami – w tym integrację z technologiami wspierającymi (np. czytniki ekranu, kontrastowy interfejs).
XVIII. USŁUGODAWCA
1. Usługodawcą świadczącym usługi hotelowe, gastronomiczne, SPA oraz inne usługi dodatkowe w Hotelu Grodzisko Zyndrama jest Grodzisko Zyndrama Franczyk Pierzchała Spółka Jawna z siedzibą w Łącku, adres: Łącko 1050, 33-390 Łącko, NIP 734-363-49-43.